Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за диагностиците?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за диагностиците?

    Закачам Алфата ми 147 на екзаминер.

    Дава ми следните грешки:

    P1135 - Preheating resistance 1 above catal.
    P0141 - Preheating resistance 1 below catal.

    След като изчистихме грешките записа нова грешка:

    P0130 - Lambda 1 signal above catal.

    Така както аз си го обяснявам е, че тъй като сондата преди катализатора не е оригинална има различно съпротивление на нагревателите и заради това компютъра записва грешка. Изглежда същото важи и за тази след катализатора.

    Някой има ли идеи да сподели преди да почна да сменям сонди?

  • #2
    Здравейте и на мен ми се появи тази грешка. Преди не ми излизаше, не съм сменял ламбда сонди, но са замерени и си работят. Колата е от подписа по-долу и е на 220000км. Веднага като махна грешката и 1 мин. след това пак излиза. Да не би катализаторите вече да са дали фира ?

    P0141 - Preheating resistance 1 below catal.
    Attached Files
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 21:39.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
      Закачам Алфата ми 147 на екзаминер.

      Дава ми следните грешки:

      P1135 - Preheating resistance 1 above catal.
      P0141 - Preheating resistance 1 below catal.

      След като изчистихме грешките записа нова грешка:

      P0130 - Lambda 1 signal above catal.

      Така както аз си го обяснявам е, че тъй като сондата преди катализатора не е оригинална има различно съпротивление на нагревателите и заради това компютъра записва грешка. Изглежда същото важи и за тази след катализатора.

      Някой има ли идеи да сподели преди да почна да сменям сонди?
      Ами премери го този резистор. Трябва да е около 9 ома
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Сондата работи ли с тази грешка? Понеже нито ми се е качил разхода, а и ги тествахме и не са забили на бедна или богата смес...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
          Сондата работи ли с тази грешка? Понеже нито ми се е качил разхода, а и ги тествахме и не са забили на бедна или богата смес...
          Авариен режим
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            А замерването на това съпротивление (резистора) как става? Лесно ли е? Под лесно имам предвид, във всеки един сервиз ли може да го замерят, или трябва специална апаратура? И подлежи ли на ремонт или нова сонда направо. Благодаря! Извинявам се за многото въпроси, но за първи път се занимаеам с тези части на колата.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
              А замерването на това съпротивление (резистора) как става? Лесно ли е? Под лесно имам предвид, във всеки един сервиз ли може да го замерят, или трябва специална апаратура? И подлежи ли на ремонт или нова сонда направо. Благодаря! Извинявам се за многото въпроси, но за първи път се занимаеам с тези части на колата.
              Можеш да си го замериш и ти - двете бели жици. Не подлежи на ремонт
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Мерси

                Comment


                • #9
                  И аз имам същия проблем или по точно p0141(алфа 147 1.6 120кс).На сондите пред двигателя съпротивлението е 10 едната 12 другата,а на третата не отчита съпротивление.Въпроса ми е като замине сондата има ли пак някъкво съпротивление или няма никъкво,интересува ме за да не е прекъснат кабела някъде.

                  Comment


                  • #10
                    Като замине нагреватерлят "не отчита съпротивление".
                    Но сондата може да е заминала и при здрав нагревател. Поради това е най-добре да се гледа сигнала и.


                    PS:

                    Поставям "" по-горе, защото общоприетият израз при прекъснала верига "липса на съпротивление" е погрешен.

                    В действителност при прекъснала верига съпротивлението е много голямо, на теория - безкрайност.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Под прекъсната верига имам в предвид дали не съм скъсал(прекъснал)някой кабал от ламбдасондата.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                        Под прекъсната верига имам в предвид дали не съм скъсал(прекъснал)някой кабал от ламбдасондата.
                        нейните кабели трудно се прекъсват

                        Comment


                        • #13
                          Да ама зимата е бях задрал в един коловоз и спуках картера и може при смяната или при самото задиране да съм го прекъснал

                          Comment


                          • #14
                            Ако не са прекъснати проводниците а нагревателят е прекъснат, сменяй я.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Ще я сменям последно даде 100 ома съпротивление

                              Comment

                              Working...
                              X